Menu Sluiten

Coronavirus

Slider

Informatie betreft uw levering tijdens de Corona pandemie

Coronavirus – COVID-19

Ook binnen DynaGroup speelt COVID-19 uiteraard een centrale rol, waarbij de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en onze klanten op de eerste plaats staat. Samen met onze opdrachtgevers hebben wij hebben de nodige maatregelen getroffen om onze dienstverlening te kunnen continueren. We blijven dit doen zolang dit op een verantwoorde manier kan, waarbij de richtlijnen van het RIVM en FOD geldend zijn en de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers gewaarborgd kan blijven.

We voorzien onze medewerkers van de juiste beschermingsmiddelen, werken zo hygiënisch als mogelijk, houden 1,5 meter afstand en volgen de richtlijnen van het RIVM en FOD nauwkeurig. Heeft u een afspraak en gezondheidsklachten gerelateerd aan COVID-19, geef dit dan aan bij onze klantenservice en verzet uw afspraak.

Maatregelen DynaGroup

Wij bezorgen, installeren en monteren waar en wanneer het u uitkomt. Ook nu tijdens de Corona pandemie. Wel vragen wij u rekening te houden met een vijftal maatregelen. Deze lichten wij graag toe aan de hand van het filmpje hiernaast. Heeft u vragen? Bekijk hieronder onze Veelgestelde vragen of contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Bezorgen jullie nog steeds op de afgesproken dag?

Tenzij u ons laat weten dat u ziekteklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) heeft of in thuisisolatie zit, komen wij uw levering gewoon bezorgen. We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgers de verantwoordelijkheid om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Onze bezorgers zullen zoveel mogelijk de regel van 1.5 meter respecteren.

Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik ziek ben en-of in thuisisolatie zit?

De veiligheid en gezondheid van onze klanten en onze bezorgers heeft onze hoogste prioriteit. Bij ziekteklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) of wanneer u in thuisisolatie zit, verzoeken wij u contact met ons op te nemen en bekijken we samen wat we in uw geval het beste kunnen doen met uw levering.

Klantenservice

Staat u antwoord er niet bij? Neem dan contact op met onze klantservice:

Klantenservice:

Nederland:
Tel: 0900 – 39 62 564
(€ 0.45 per minuut)

België:
Tel: 0900 – 40 110
(€ 0.45 per minuut)

Luxemburg:
Tel: 900 – 44 006
(€ 0.45 per minuut)

Openingstijden:

Maandag                08:30 – 21:00 uur
Dinsdag                  08:30 – 21:00 uur
Woensdag              08:30 – 21:00 uur
Donderdag             08:30 – 21:00 uur
Vrijdag                    08:30 – 21:00 uur
Zaterdag                 09:00 – 17:00 uur
Zondag                   Gesloten

Email: