Menu Sluiten

Dynalogic verlengt partnership met Wehkamp

Bezorger deur

Samen klaar voor de toekomst met focus op value added services en klanttevredenheid

Dynalogic, specialist in more than delivery ene-commerce speler Wehkamp verlengen hun samenwerking. Met deze verlenging van drie jaar ligt de focus de komende jaren nog meer op het fan maken van de klant. Net Promotor Score (NPS), klanttevredenheid en value added services staan centraal in het tegemoetkomen aan de wens van de consument. Hiermee gaat Dynalogic nog verder in totale ontzorging van de Wehkamp klant. John Ruijsch, CCO Dynalogic: “Ik ben ontzettend trots op dit partnership. Elke dag doen wij onze uiterste best om alle consumenten de ultieme klantervaring te geven en de komende jaren gaan we nog veel meer stappen zetten om de consument volledig te kunnen ontzorgen’’.

Wehkamp en Dynalogic zijn hun samenwerking gestart in 2015 met een focus op het leveren, installeren en monteren van grote producten, zoals TV’s en witgoed, maar ook kasten, banken en ander meubilair. De consument kan haar bestelling tot 23.59 uur plaatsen bij Wehkamp, waarna Dynalogic dagelijks de bestelde goederen ophaalt bij het centrale distributiecentrum van Wehkamp in Zwolle, om de volgende ochtend via de verschillende depots uit te leveren aan de consument. Voor zowel Wehkamp als Dynalogic staat de kwaliteit centraal met als doel om elke dag de klantbelofte meer dan waar te maken en alle bestellingen succesvol en met de hoogst mogelijke klanttevredenheid bij de consument te bezorgen. De laatste jaren is het partnership tussen Dynalogic en Wehkamp steeds verder uitgebreid met een continue focus op value added services en de Net Promoter Score (NPS). Zo heeft de consument de mogelijkheid om zijn of haar bestelling op afspraak de volgende dag te laten bezorgen in een dagdeel naar keuze (ochtend, middag of avond), waarbij onze live ETA het bezorgmoment tot op 10min nauwkeurig aangeeft. Additioneel kan ook een specifieke service afgenomen worden zoals het installeren van een wasmachine, monteren van een televisie of zelfs volledig gebruiksklaar plaatsen van een boxspring. Met deze uitbreiding van de value added services is de volgende stap gezet in totale ontzorging van de consument, want ook oude producten en verpakkingsmaterialen worden mee retour genomen. Deze samenwerking en continue ontwikkeling heeft ertoe bijgedragen dat Wehkamp vertrouwen heeft in het partnership met Dynalogic en beide partijen gezamenlijk besloten hebben om de samenwerking met drie jaar te verlengen tot eind 2024. Rick Bakker, Head of Fulfilment van Wehkamp, is positief over deze verlenging: ‘’Elke dag doen we samen met DynaLogic onze uiterste best om te zorgen voor tevreden klanten. Die erkenning zien we terug in een hoge NPS waardering. Hier zijn we trots op en we kijken er dan ook naar uit om de samenwerking met Dynalogic de komende jaren voort te zetten’’.