Menu Sluiten

Veelgestelde Vragen

Slider

Veelgestelde vragen

Load More

Corona virus

Tenzij u ons laat weten dat u ziekteklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) heeft of in thuisisolatie zit, komen wij uw levering gewoon bezorgen. We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgers de verantwoordelijkheid om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Onze bezorgers zullen zoveel mogelijk de regel van 1.5 meter respecteren.

De veiligheid en gezondheid van onze klanten en onze bezorgers heeft onze hoogste prioriteit. Bij ziekteklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) of wanneer u in thuisisolatie zit, verzoeken wij u contact met ons op te nemen en bekijken we samen wat we in uw geval het beste kunnen doen met uw levering.

Met onze opdrachtgevers hebben wij afgesproken dat wij uw huis niet meer zullen betreden en de levering aan uw deur af zullen handelen. Concreet houdt dit in dat onze bezorgers voorlopig de levering niet op de gewenste plek in uw huis plaatsen en ook uw levering niet zullen uitpakken. Dit heeft als gevolg dat het verpakkingsmateriaal niet mee retour zal worden genomen. Extra services zoals het aansluiten, installeren en monteren komen ook tijdelijk te vervallen.

Onze bezorgers nemen uw gebruikte artikel (witgoed recycling) mee wanneer het klaar staat bij de drempel van de voordeur.

Indien u bij levering nog een openstaand bedrag moet voldoen, verzoeken wij u het liefst via contactloos betalen, maar in ieder geval met PIN het openstaande bedrag te voldoen. Dus GEEN cash betaling.

Om de levering zo veel als mogelijk contactloos te kunnen laten verlopen vragen wij u om de unieke ontvangerscode door te geven aan onze bezorger. Middels deze ontvangerscode tekent de bezorger namens u af.  Deze code ontvangt u op dag van en voorafgaand aan uw levering.

Meest gestelde vragen

Indien u niet thuis bent op het moment dat onze bezorger arriveert, zal hij uw bestelling bij een van uw buren bezorgen of uw bestelling mee retour nemen naar Dynalogic. Indien onze bezorger uw bestelling niet kan bezorgen of bij een van uw buren heeft bezorgd, ontvangt u altijd een niet-thuis briefje in uw brievenbus met meer informatie over uw bestelling.

In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze medewerker, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. We streven ernaar om de bezorgafspraak binnen het afgesproken tijdvenster uit te voeren. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u controleren of bezorging bij uw buren is toegestaan. Indien dit niet is toegestaan mogen wij uw bestelling niet bij uw buren bezorgen.

Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u via ons online platform het tijdvenster van de bezorging aanpassen. Dit kan tot 23:00 u op dag voor bezorging. Let op het is niet altijd mogelijk om het tijdvenster aan te passen; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier. De specifieke levervoorwaarden kunt u nagaan bij uw leverancier. Uitzonderingen dienen altijd door uw leverancier goedgekeurd te worden.

Afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier kunt u op MyDynalogic eenvoudig en snel een bezorgafspraak inplannen. U ontvangt hiervoor een link naar onze online omgeving nadat uw bestelling bekend is bij ons. Met behulp van uw track & trace-nummer en uw postcode kunt u online een bezorgafspraak inplannen. Indien u geen mail met track & trace nummer heeft ontvangen verzoeken wij u contact te nemen met de uw leverancier.

Bezorging

In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze medewerker, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. We streven ernaar om de bezorgafspraak binnen het afgesproken tijdvenster uit te voeren. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Helaas is dit niet mogelijk, u ontvangt in de meeste gevallen wel 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger. Ook kunt u de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen in MyDynalogic.

Indien dit is afgesproken met de opdrachtgever is het mogelijk om uw pakket via uw brievenbus te bezorgen of voor de deur neer te zetten. Indien er getekend moet worden voor ontvangst van uw bestelling, is dit niet mogelijk. Wanneer bezorging bij uw buren is toegestaan, proberen wij uw bestelling bij een van uw buren te bezorgen. Indien bezorging bij de buren niet is toegestaan kunt u een nieuwe bezorgafspraak inplannen.

Dat is afhankelijk van de levervoorwaarden die gelden voor de desbetreffende bestelling. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw leverancier.

Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u controleren of bezorging bij uw buren is toegestaan. Indien dit niet is toegestaan mogen wij uw bestelling niet bij uw buren bezorgen.

Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u via ons online platform het tijdvenster van de bezorging aanpassen. Dit kan tot 23:00 u op dag voor bezorging. Let op het is niet altijd mogelijk om het tijdvenster aan te passen; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier. De specifieke levervoorwaarden kunt u nagaan bij uw leverancier. Uitzonderingen dienen altijd door uw leverancier goedgekeurd te worden.

Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvangt u vroeg in de ochtend een e-mail met een indicatief tijdvenster van 2 of 3 uur. Bovendien kunt u de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen via Mydynalogic. In de meeste gevallen ontvangt u 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachte aankomsttijd van de bezorger.

Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren kunt u contact opnemen met uw leverancier.

Met behulp van uw track & trace-nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode kunt u op deze pagina uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 23:00 u op de dag voor bezorging. Let op adreswijzigingen zijn niet altijd mogelijk; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier. De specifieke levervoorwaarden kunt u nagaan bij uw leverancier.

Indien dit is afgesproken met onze opdrachtgever kunt u met behulp van uw track & trace nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 23.00 uur op de dag voor bezorging. Op de dag van bezorging kunt u uw bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen.

Afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier kunt u op MyDynalogic eenvoudig en snel een bezorgafspraak inplannen. U ontvangt hiervoor een link naar onze online omgeving nadat uw bestelling bekend is bij ons. Met behulp van uw track & trace-nummer en uw postcode kunt u online een bezorgafspraak inplannen. Indien u geen mail met track & trace nummer heeft ontvangen verzoeken wij u contact te nemen met de uw leverancier.

MyDynalogic

In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze medewerker, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. We streven ernaar om de bezorgafspraak binnen het afgesproken tijdvenster uit te voeren. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Helaas is dit niet mogelijk, u ontvangt in de meeste gevallen wel 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger. Ook kunt u de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen in MyDynalogic.

Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u via ons online platform het tijdvenster van de bezorging aanpassen. Dit kan tot 23:00 u op dag voor bezorging. Let op het is niet altijd mogelijk om het tijdvenster aan te passen; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier. De specifieke levervoorwaarden kunt u nagaan bij uw leverancier. Uitzonderingen dienen altijd door uw leverancier goedgekeurd te worden.

Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvangt u vroeg in de ochtend een e-mail met een indicatief tijdvenster van 2 of 3 uur. Bovendien kunt u de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen via Mydynalogic. In de meeste gevallen ontvangt u 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachte aankomsttijd van de bezorger.

Met behulp van uw track & trace-nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode kunt u op deze pagina uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 23:00 u op de dag voor bezorging. Let op adreswijzigingen zijn niet altijd mogelijk; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier. De specifieke levervoorwaarden kunt u nagaan bij uw leverancier.

Indien dit is afgesproken met onze opdrachtgever kunt u met behulp van uw track & trace nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 23.00 uur op de dag voor bezorging. Op de dag van bezorging kunt u uw bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen.

Afhankelijk van de gemaakte afspraken met uw leverancier kunt u op MyDynalogic eenvoudig en snel een bezorgafspraak inplannen. U ontvangt hiervoor een link naar onze online omgeving nadat uw bestelling bekend is bij ons. Met behulp van uw track & trace-nummer en uw postcode kunt u online een bezorgafspraak inplannen. Indien u geen mail met track & trace nummer heeft ontvangen verzoeken wij u contact te nemen met de uw leverancier.

Dit zou kunnen liggen aan de veiligheidsinstellingen van uw pc of de browser die u gebruikt.

Niet thuis

Indien er geen track & trace-nummer of ordernummer genoteerd is door de bezorger kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u het track & trace nummer terugvinden in de afspraakbevestiging die u per mail heeft ontvangen. Met deze gegevens kunt u eenvoudig en snel een nieuwe bezorgafspraak inplannen. Indien dit niet mogelijk is kunt u het beste contact opnemen met uw leverancier.

Indien u niet thuis bent op het moment dat onze bezorger arriveert, zal hij uw bestelling bij een van uw buren bezorgen of uw bestelling mee retour nemen naar Dynalogic. Indien onze bezorger uw bestelling niet kan bezorgen of bij een van uw buren heeft bezorgd, ontvangt u altijd een niet-thuis briefje in uw brievenbus met meer informatie over uw bestelling.

Indien dit is afgesproken met de opdrachtgever is het mogelijk om uw pakket via uw brievenbus te bezorgen of voor de deur neer te zetten. Indien er getekend moet worden voor ontvangst van uw bestelling, is dit niet mogelijk. Wanneer bezorging bij uw buren is toegestaan, proberen wij uw bestelling bij een van uw buren te bezorgen. Indien bezorging bij de buren niet is toegestaan kunt u een nieuwe bezorgafspraak inplannen.

Dat is afhankelijk van de levervoorwaarden die gelden voor de desbetreffende bestelling. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw leverancier.

Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van uw track & trace-nummer en postcode kunt u controleren of bezorging bij uw buren is toegestaan. Indien dit niet is toegestaan mogen wij uw bestelling niet bij uw buren bezorgen.

Status van je zending

Doordat uw bestelling geannuleerd is kunnen wij deze helaas niet bezorgen. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw leverancier.

Helaas werd er schade geconstateerd aan uw bestelling, waardoor wij uw bestelling niet kunnen bezorgen.
Wij onderzoeken momenteel hoe de schade aan uw bestelling heeft kunnen ontstaan. Om uw bestelling zo snel als mogelijk te ontvangen, adviseren wij u contact op te nemen met uw leverancier. Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak.

In dit geval hebben wij uw bestelling niet ontvangen van de leverancier. Indien uw bestelling de status manco heeft willen wij u vragen om de actuele status van uw bestelling in de gaten te houden. Zodra de manco is opgelost kunt u via deze pagina een nieuwe afspraak inplannen. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk op het juiste sorteercentrum te krijgen. Indien uw bestelling de status sorteerfout heeft willen wij u vragen om de actuele status van uw bestelling in de gaten te houden op MyDynalogic. Zodra wij de sorteerfout hebben opgelost en indien uw e-mail adres bekend is in ons systeem, ontvangt u een e-mail van ons met informatie over uw nieuwe bezorgafspraak. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Een sorteerfout betekent dat uw bestelling niet aanwezig was op het juiste sorteercentrum van Dynalogic, op het moment dat de bezorger wilde vertrekken. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel als mogelijk op het juiste sorteercentrum te krijgen. Namens het Dynalogic team excuses voor het ongemak.

Load More